Potřebujete AdWords k úspěchu Vaší firmy?

Hledáte způsoby, jak podpořit růst Vaší firmy? SEO a social media marketing jsou skvělé způsoby, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu. Ale na výsledky si počkáte několik měsíců. AdWords přináší úspěchy mnohem rychleji. Pokud se vám ovšem podaří vyhnout hlavním rizikům, která jsou s inzercí AdWords spojená.

V Googlu na prvních pozicích nebo vůbec

Věděli jste, že první 3 placené pozice na Googlu, získají více než 40 % všech kliků?

Pokud se soustředíte pouze na SEO, tak nemáte šanci na těchto 40 % hledání vůbec dosáhnout. Tím vám utíká obrovský potenciál zákazníků.

Pokud to v online marketingu myslíte vážně, tak potřebujete tyto placené pozice získat. To vede k vysoké konkurenci, což vám může AdWords inzerci pěkně prodražit. Zejména pokud targetujete hlavní klíčová slova, kde jsou kliky na prvních pozicích drahé.

Proto si hodně lidí myslí, že přes AdWords není možné udržet dobré prodejní marže. To ale není pravda.

AdWords jedině s rozumnou marží

Většina podnikatelů ozkouší AdWords a zjistí, že je kliky stojí víc, než kolik utržili z prodejů. V lepším případě jsou zhruba „na svém“. Udělají závěr, že AdWords je prodělečný kanál a jdou zkoušet jiné způsoby propagace.

Naučit se dělat profitabilně AdWords chvíli trvá.

Když překonáte pár typických nástrah a poučíte se z prvotních neúspěchů, můžete brzy dosahovat slušných marží. Stačí „jen“ udělat správně keyword research, spustit kvalitní kampaně a vést zákazníky na poutavé landing pages vašeho webu.

Podle mezinárodních průzkumů efektivity marketingu je AdWords marketing hned na třetím nejlepším místě z hlediska ROI. Hned za SEO, které ale dlouho trvá a stojí hodně úsilí. A za email marketingem, kde nejprve potřebujete získat emaily vašich zákazníků:

Jak je možné, že se přes AdWords dosahuje tak dobré ROI (profitability) výsledků? Vždyť kliky jsou tak drahé...

AdWords cílí na zákazníky, kteří už chtějí koupit

První důvod je jednoduchý. Když se AdWords udělá dobře, můžou vás kliky stát zlomek vaší stávající ceny kliků. Je rozdíl, jestli platíte za klik 20 Kč nebo 4 Kč.

A druhý důvod pramení z charakteru AdWords reklamy jako takové. AdWords oslovuje pouze ty zákazníky, kteří něco potřebují. Kteří už chtějí koupit. Neboli řečeno v marketérštině - mají vysoký „intent“.

Když někdo hledá „kvalitní polštáře“ tak je zřejmé, že potřebuje koupit lepší polštář. Patrně ze zdravotních důvodů. Takový člověk velmi často klikne na reklamu na první pozici v Google, která mu v textu slíbí „Nejlepší zdravotní polštáře – probouzejte se bez bolestí“.

Pak už stačí jen hezky odprezentovat polštáře na vašem webu a uživatel si polštář velmi často koupí.

A v tom je právě hlavní kouzlo AdWords. Vaše reklama se zobrazuje pouze těm uživatelům, kteří už aktivně hledají váš produkt.

Reklama AdWords se skvěle plánuje

Většina byznysů neroste tak rychle, jak by si majitelé představovali. Častým důvodem bývá nevyužitý potenciál AdWords reklamy, do níž je možné investovat velmi malé částky a dosáhnout skvělých výsledků.

V AdWords jste to vy, kdo určuje, o jaké zákazníky máte zájem a kolik si přejete utratit za reklamu:

  1. Pokud chcete 10,000 návštěv měsíčně, koupíte si 10,000 návštěv.
  2. Nebo byste raději utratili jen 5,000 Kč za měsíc a pouze za lidi, kteří už chtějí koupit? Žádný problém. Nastavte si denní rozpočet a cílujte jen na zákazníky s kupním potenciálem.

Výsledky přijdou velmi rychle

AdWords je nejrychlejší možný způsob, jak získat zákazníky na váš web.

Nastavíte kampaně a během pár hodin už na vašich stránkách brouzdají první koupěchtiví návštěvníci.

Po spuštění prvních AdWords kampaní doporučujeme kontrolovat výsledky nejméně každý den nebo raději dvakrát denně. Ze začátku je nutné vaše rozpočty a segmenty zákazníků intenzivně optimalizovat.

Závěr

Reklama v AdWords je jako skrytý poklad pro Vaše podnikání. Stačí jen vědět, kde ho hledat a jak ho vykopat. Spousta lidí si myslí, že ten poklad neexistuje. Co myslíte vy?

Přečtěte si více o Službách AdWords