Blog

Blog není deníček, je to byznys

Vlastní blog už dávno není pouze prostorem pro uvolnění vlastních myšlenek, ale jedná se také o mocný marketingový nástroj. V článku se dozvíte, co na toto téma hovoří odborník na slovo vzatý, Neil Patel.

3 kroky k zapamatovatelným PPC reklamám

Co vás přinutí si zapamatovat reklamu? Specialistka na PPC reklamu Purna Virji se s námi podělí o několik způsobů, jak vytvořit snadno zapamatovatelné textové reklamy optimalizovaným cílením a implementací rozšíření.

5 věcí, které nyní zvládnou Google Ads lépe

Frederick Vallaeys se podíval na nástroje umělé inteligence Google Ads a prozradí nám, jak „chytré“ tyto nástroje jsou a jakým způsobem mohou PPC profesionálové a account manažeři s jejich pomocí zlepšit výsledky své práce.

Jak získat více liků na Facebooku zdarma

Velká řada lidí si myslí, že získat velký počet fanoušků na své Facebookové stránky stojí spoustu peněz. Naše příručká vám ukáže, že tomu tak rozhodně není.

5 e-commerce PPC mýtů z pohledu faktů

Tvorba PPC pro e-commerce stránky je úžasný proces. Můžete totiž sledovat, jak se každý váš dolar utracený za AdWords mění na reálné konverze a prodeje. Někdy se to ale může pokazit a sledujete, jak vaše peníze mizí pro nic za nic.

10 e-commerce trendů pro rok 2018

Odvětví e-commerce je v rozkvětu a nic nenasvědčuje tomu, že by se na tom mělo něco změnit. Naopak bude nadále posilovat. Z toho důvodu vám přinášíme několik tipů pro kvalitnější e-commerce služby.

Chrome bude počínaje červencem označovat všechny HTTP stránky jako nezabezpečené

Google vysílá jasný signál majitelům nezašifrovaných webových stránek, aby ve vlastním zájmu co nejdříve přešli na protokol HTTPS.

15 tipů pro lepší PPC reklamu

Chtěli byste vědět, jak psát skvělé PPC reklamy? Pauline Jakoberová se podělila o své několikaleté zkušenosti z oboru.

8 tipů pro efektivní reklamu na sociálních médiích

Nepřináší vaše reklamy na sociálních médiích kýžené výsledky? Odborník Peter Minnium se podělil o osm tipů a triků, které vám pomohou se spojit s vašimi zákazníky a vybudovat komunitu loajálních fanoušků.

Video marketing v roce 2018

Jaký bude rok 2018 z pohledu video marketingu? Přinásímě vám několik zajímavých čísel, které mohou na tuto otázku odpovědět.

Tři prosté kroky k dokonalým AdWords reklamám

Každý den se ve výsledcích vyhledávání zobrazují miliardy placených reklam a je tedy nezbytně nutné, aby byla taková reklama atraktivní a ušitá na míru uživateli a jeho touhám. Naštěstí přesně k tomuto účelu slouží AdWords. Dnes nám expert Matt Lawson poradí základní kroky k bezchybné PPC reklamě.

Podle expertů na sociální média nejsou změny u News Feedu na Facebooku žádná katastrofa

Znepokojují vás rozsáhlé změny na Facebooku a jeho News Feedu? Nemusí. Vysvětlíme vám, proč spousta zkušených marketérů zůstává v klidu.

10 nástrojů pro tvorbu neodolatelného obsahu pro sociální média

Jak vytvořit obsah pro sociální média, který přitáhne pozornost? Jordan Kasteler vám dnes doporučí 10 nástrojů, které vám pomohou s tvorbou obrázků, videí a dalšími věcmi.

Facebook se bude opět soustředit na rodinu a přátele

Facebook před pár dny oznámil návrat ke kořenům. Podle Marka Zuckerberga bude News Feed uživatelů opět upřednostňovat příspěvky od přátel a rodiny namísto Stránek a médií.

5 (ne tak zřejmých) PPC trendů pro rok 2018

Přinášíme několik trendů, které v tomto roce ovlivní prakticky každého marketéra.

Jak pravidelně vytvářet 7 backlinků týdně

Znáte backlinky? Pokud ne nebo se o nich teprve dozvídáte, určitě tento koncept zařaďte do svého každodenního života.

Facebook penalizuje Stránky dožadující se lajků, sdílení nebo komentářů

Nejnovějším typem spamu, který chce dostat Facebook z News Feedu uživatelů, je „engagement bait“.

Facebook bude konečně počítat pouze zobrazený organický dosah

Facebook v listopadu 2016 oznámil, že bude organický dosah počítat pouze v případě, kdy se příspěvek Stránky zobrazí na obrazovce uživatele.

Facebook testuje nástroj pro usnadnění odesílání hromadných zpráv v Messengeru

Messenger Broadcast by mohl společnostem přinést jednoduché rozhraní pro odesílání zpráv více uživatelům zaráz.

14 nejlepších reklam a marketingových kampaní všech dob

Pojmem „nejlepší“ se dnes označuje ledacos. My si nedovolili dříve ani prohlásit někoho za našeho nejlepšího přítele, protože by to mohlo ranit ty ostatní. Nebylo tedy jednoduché přijít s pouze jednou „nejlepší“ marketingovou kampaní všech dob – proto jich v tomto článku naleznete 14.

Facebook usnadňuje cílení na mezinárodní zákazníky

Facebook spustil čtyři nové nástroje, díky kterým mohou firmy inzerovat a vyhledávat zákazníky po celém světě.

Hodnotící faktory pro SEO: co je důležité a co ne

Co v dnešní době nejvíce ovlivňuje SEO? Na to vám odpovědí členové týmu SMX East a zároveň vám poradí, jak tyto informace využít v praxi.

Facebook testuje odstranění příspěvků Stránek z News Feedu uživatelů

Neplacené příspěvky Stránek se v rámci testování přesunou do nového Explore Feedu.

Jak často byste měli přispívat na sociální média?

Sociální média mohou být matoucím místem, dokonce i pro odborníky. Jaké sítě byste měli využívat, co byste na ně měli psát, jak často byste na ně měli psát a opravdu záleží na tom, kdy na ně budete psát?

Jaké content marketing strategie mají největší vliv na SEO?

Termín „content marketing“ (vytváření obsahů) je velmi široký. Zahrnuje celou řadu různých strategií a technik. Nakonec se ale vždycky dostanete k tomu, že jedním z vašich hlavních cílů je vytvořit obsah, který se na stránkách vyhledávačů umísťuje co nejvýše.

Kompletní SEO návod pro optimalizaci obsahu

Google tvrdí, že mezi tři nejdůležitější faktory, které mají vliv na pořadí v organických výsledcích, patří „kvalitní obsah“. Co však znamená z pohledu SEO „kvalitní“ obsah? Stejně jako vaše auto nepojede bez motoru, v digitálním tržním prostředí nemáte šanci bez propracované SEO strategie.

Potřebujete AdWords k úspěchu Vaší firmy?

Hledáte způsoby, jak podpořit růst Vaší firmy? SEO a social media marketing jsou skvělé způsoby, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu. Ale na výsledky si počkáte několik měsíců. AdWords přináší úspěchy mnohem rychleji. Pokud se vám ovšem podaří vyhnout hlavním rizikům, která jsou s inzercí AdWords spojená.