5 e-commerce PPC mýtů z pohledu faktů

Tvorba PPC pro e-commerce stránky je úžasný proces. Můžete totiž sledovat, jak se každý váš dolar utracený za AdWords mění na reálné konverze a prodeje. Někdy se to ale může pokazit a sledujete, jak vaše peníze mizí pro nic za nic.

Vaše kampaň může být neúspěšná ze stovek důvodů, přičemž spousta z nich se váže na běžné mýty a pověry. Snad všichni v určitou chvíli věřili věcem typu „každá reklama by měla obsahovat CTA“. Poté ale většina z nás přijde na to, že to není tak úplně pravda. Rozhodli jsme se tedy na pár takových mýtů podívat a porovnat je s reálnými trendy a daty z PPC kampaní.

Jelikož chceme prodejcům pomáhat i v roce 2018, přinášíme souhrn výsledků komplexní studie 8000 e-shopů působících na různých světových trzích. Díky studii lze získat jasný obrázek toho, jak e-commerce působí na SEO, PPC a obsah a jaké trendy stojí za to v roce 2018 sledovat.

Zajímaly nás zejména ty největší mýty AdWords strategií a zda je na nich opravdu něco pravdy. Tak se podívejme na výsledky!

 

Jak lze z naší infografiky vidět, nic není tak úplně jednoznačné. Jednoznačný je ale fakt, že jak už jsme si v našem oboru zvykli, každé odvětví má svá specifika a co platí někde, nemusí nutně platit jinde. Při sestavování optimální PPC kampaně se vám tak určitě přijdou vhod patřičné zkušenosti a všudypřítomné testování.

Zdroj: SEMrush