Sklik

Sklik od Seznamu je českou variantou AdWords. Pro některé klienty funguje lépe. Nejčastěji se v rámci PPC používají oba kanály, tedy AdWords i Sklik.

Výhody Skliku

  1. Výhody PPC reklam popsané u AdWords platí obdobně i pro Sklik. Přečtěte si je.
  2. Starší generace často preferují Seznam. Technologicky jednodušší produkty rovněž zpropagujete lépe na Skliku.
  3. (Pokud jste však moderní internetová firma, nebo cílíte na mladší či vzdělanější skupinu obyvatel, pak sáhněte raději po AdWords. Pokud si nejste jistí, tak ozkoušejte reklamu na AdWords i na Skliku.)
  4. Silnou stránkou Skliku je jeho široká obsahová síť pro zobrazení Vašich bannerů.
  5. Eshopy mohou Sklik propojit s kampaní na zboží.cz a nastavit dynamický remarketing s obrázky produktů.
  6. Online Impact má dobré vztahy s VIP manažery Seznamu, což s sebou přináší další příležitosti pro Vaší reklamu - video reklamy ve streamech, emailové rozesílky, speciální bannerové pozice a další. Inzerce na Skliku otevírá celou řadu marketingových možností.

​​​​​​​

Podobně jako u AdWords je vhodné rozdělit Vaší Sklik inzerci mezi Search (tedy textovou reklamu ve vyhledávání), Remarketing (textový či raději bannerový) a Bannerovou inzerci pro zvýšení povědomí o Vaší značce.

Search kampaně mají obvykle nejvyšší okamžitou výtěžnost. Za utracený rozpočet získáte nejvíc platících zákazníků. Zákazník něco hledá, klikne na Vaší reklamu a koupí.

​​​​​​​​​​​​​​

Remarketing je vhodný doplněk Search kampaní. Pokud uživatel nekoupil hned na první dobrou, je vhodné se mu připomenout. Vaše bannery ho budou (v dobrém slova smyslu) pronásledovat všude na internetu.

Bannerová inzerce je vhodná pro zvýšení povědomí o vaší značce. Doporučujeme jí cílit zejména na renomované české weby, neboť to zvýší vaší image. Platíte pouze za kliky.

Přijďte se nezávazně poradit o Vaší Sklik inzerci ještě dnes. Ozvěte se nám.

Sklik Oveřená agentura

Od 25. 7. jsme mezi prvními 66 agenturami v České republice, které získaly titul Ověřená agentura díky transparentnímu přístupu a pravidelné úzké spolupráci s konzultanty Skliku.

Sklik logo

​​​​​​​

Řekněte si
zdarma o názor

Chcete se nezávazně poradit?
Nebo získat analýzu vašeho marketingu
zdarma? Zanechte kontakt a my se vám
do 24 hodin ozveme.